متن های کوتاه اما پر درد


Moonsgirls

دختران ماه

 

*خیابان های تنهایی دلی پردرد میخواهد و فریادم بدون تو سکوتی سرد میخواهد،برات زنده بودم تا برایم تب کند قلبت، ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد.......

*باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم، من میتوانم میشود، آرام تلقین میکنم،حالم نه اصلا خوب نیست، تا بعد بهتر میشود، این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین میکنم:  باید فراموشت کنم!

*تنها مانده ام تنهاتر از همیشه،دستهایت که ماله دیگریست پس بعداز این من چه دارم......

*من در سرزمینی زندگی میکنم که مردمانش صحنه ی بوسیدن دو عاشق را با نفرت بیشتری نگاه میکنند تا صحنه ی اعدام یک انسان!

*مانده ام در کوچه های بی کسی

سنگ قبرم را نمیسازد کسی

مردم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا از یاد برد.....

 

 


نظرات شما عزیزان:

ovies
ساعت18:55---9 بهمن 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری وقت کردی یه سر بزن و نظرتو راجبه وبلاگ من بگو در نظر سنجی هم شرکت کن و اگه با تبادل لینک موافقی خبر کن

pouya
ساعت19:01---8 بهمن 1390
من هم یه وبلاگ عاشقونه دارم اگه دوست داشتی ما رو قابل بدون.در ضمن
وبت باحاله
http://ghalbe-man.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:29 توسط zohreh| |


Power By: LoxBlog.Com